Blog
#PROtip18 NAJPIERW UŻYCIE, POTEM KONSTRUKCJA!
Kursanci na poziomie intermediate i o przeważającej inteligencji matematyczno-logicznej są zachwyceni dostając wzór, konstrukcję, bo potem kiedy podstawiają poszczególne elementy (treść), czują się jakby rozwiązywali równanie! A co z całą rzeszą Kursantów na niższych poziomach [...]
METODA COLINA ROSE vs MYŚLOGRAFIA – Myślenie Wizualne z AGATĄ BAJ, 03.02.2018
Technika skechnote idealnie wpisuje się w metodę Colina Rose - wykorzystuje wiedzę o uczeniu się przyjaznemu mózgowi i stymuluje Inteligencje Wielorakie, aktywizuje Uczniów i pomaga im osiągać jeszcze lepsze rezultaty - na zajęciach i poza [...]
#PROtip17 POPRAWIAĆ czy NIE POPRAWIAĆ?
Na zajęciach MCR najważniejsza jest komunikacja i spontaniczność. Często początkujący Kursanci „walczą” o przełamanie bariery językowej i nie chcemy ich w żaden sposób zniechęcać ani zabierać im czasu, ale przecież zdarzają im się błędy. Czy [...]
#PROtip16 Więcej realnej komunikacji, natychmiast!
Czy masz czasami wrażenie że Twoi Kursanci pomimo wytężonej pracy na platformie trochę słabo wcielają w życie przyswojoną wiedzę? Są mało wygadani, nie są spontaniczni, spinają się i wieczność mija, zanim udzielą tej idealnej, wspaniałej [...]
Jak ZEPSUĆ całkiem dobre ZAJĘCIA?
Oto jest bardzo błyskotliwy i dobrze wykształcony trener, spójny i przemyślany lesson plan oraz chętny uczeń lub grupa. Co by tu można sknocić? Nie czytaj lesson planu przed zajęciami - przecież nic wyraźniej nie mówi [...]
#PROtip15 PO POLSKU NIE WOLNO!
Skoro bardzo mało mówię po angielsku, dopiero co zaczęłam się uczyć, to jak mój trener może oczekiwać że całe zajęcia, wszystko, po angielsku???? NEWSFLASH: Ano może. Na zajęciach stosujemy immersion, czyli zanurzenie. Nie musimy rozumieć [...]