Regulamin Promocji – „Jesienny Upgrade”
REGULAMIN
DO UMOWY O REALIZACJĘ PROGRAMU NAUKI JĘZYKA OBCEGO
W PROMOCJI „JESIENNY UPGRADE”
(dalej „Regulamin”)
§ 1 POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Instytut Colina Rose Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie (adres: ul. Koszykowa 8/40, 00-564 Warszawa), wpisana do Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy XIII Wydział Gospodarczy pod numerem KRS 0000286813, NIP 5222866501, zwana dalej „Szkołą” zawiera z Uczestnikami kursów Umowy o realizację nauki języka obcego (zwanej dalej „Umowa”).
- Szkoła doprecyzowuje postanowienia Umowy w niniejszym Regulaminie, który jest integralną częścią każdej Umowy.
- Regulamin określa zasady, zakres i warunki uczestnictwa w zajęciach językowych prowadzonych przez tę szkołę.
§2 ORGANIZACJA ZAJĘĆ
- Szkoła organizuje kursy grupowe w promocji „JESIENNY UPGRADE” w siedzibie Szkoły oraz on-line.
- Zajęcia na kursach prowadzone są według ustalonego przez Szkołę harmonogramu.
- W celu rozpoczęcia kursu Szybki Angielski 1.0 beta/1.1/2.0/3.0 Metodą Colina Rose Uczestnik kursu jest zobowiązany do rozwiązania testu poziomującego zamieszczonego na stronie szybkiangielski.pl i/lub wzięcia udziału w rozmowie poziomującej z Metodykiem.
- Informacja o rozpoczęciu kursu jest przekazywana Uczestnikom za pomocą komunikacji telefonicznej za pośrednictwem numerów kontaktowych lub na adres poczty elektronicznej wskazany przez Uczestnika kursu podczas zawierania Umowy. W razie wskazania nieprawidłowych danych kontaktowych podczas zawierania Umowy, Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za nieobecność Uczestnika na pierwszej i każdej kolejnej lekcji w kursie.
- W święta i dni ustawowo wolne od pracy zajęcia nie odbywają się.
- Szkoła będzie starała się jak najszybciej zorganizować rozpoczęcie Kursu na danym poziomie Uczestnika, przy czym ze względu na konieczność doboru Uczestników, Kurs może rozpocząć się w terminie do 1 (jednego) miesiąca od daty podpisania umowy.
- Uczestnik ma obowiązek terminowego regulowania zobowiązań wobec Szkoły. Jeśli Uczestnik nie zapłaci całości ceny lub jej części (szczegółowo opisanej w §5 Umowy) to po upływie 7 dni od upływu terminu płatności, Szkoła czasowo zablokuje Uczestnikowi kursu dostęp do platformy e-learningowej, a po upływie 14 dni od upływu terminu płatności, Szkoła zawiesza Uczestnikowi kursu, uczestniczenie w zajęciach z Trenerem.
- W kwestiach organizacyjnych należy kontaktować się ze Szkołą pod numerem 692 411 335 lub adresem e-mail: biuro@szybkiangielski.pl
§3 KURS GRUPOWY
- Grupy liczą nie mniej niż 2 (dwie) osób i nie więcej niż 5 (pięć) osób.
- W przypadku zmniejszenia się liczby osób w grupie poniżej minimalnej ilości osób Szkoła ma prawo połączyć grupę z inną grupą o zbliżonym poziomie językowym lub w przypadku braku takiej możliwości, zaproponować zmianę warunków umowy, na przykład zaproponować kontynuację nauki w ramach kursu indywidualnego lub zmianę trybu zajęć za dopłata.
§4 CENA KURSU
- Cena kursu dostępna jest w aktualnym cenniku, zamieszczonym na stronie internetowej szybkiangielski.pl oraz dostępnym w biurze Szkoły.
- Cena kursu obejmuje: zajęcia z Trenerem, podręcznik do nauki w wersji elektronicznej, materiały dodatkowe wykorzystywane w czasie zajęć, test poziomujący, test inteligencji wielorakich, opiekę metodyczną, certyfikat ukończenia kursu, korzystanie z platformy e-learningowej, udział w konkursach organizowanych na platformie e-learningowej.
- W przypadku nieterminowej zapłaty opłat za kurs Szkoła może naliczać odsetki ustawowe.
- Nieobecność na zajęciach nie stanowi podstawy do zmniejszenia czy umorzenia opłaty za kurs.
- Opłatę za naukę należy dokonać przelewem na rachunek bankowy Szkoły lub uiścić płatność kartą w biurze szkoły.
§5 LEKTORZY
- Zajęcia na kursach organizowanych przez Szkołę prowadzą starannie wybrani Trenerzy Językowi, posiadający kwalifikacje do nauczania języków Metodą Colina Rose.
- Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany Trenera prowadzącego zajęcia z daną grupą w trakcie trwania kursu z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub innych powodów niezależnych od Szkoły.
- Zajęcia dydaktyczne oraz praca Trenerów podlega stałemu nadzorowi metodycznemu.
§6 ODWOŁYWANIE ZAJĘĆ
- Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w wyjątkowych sytuacjach, np. choroba Trenera. W tym przypadku zajęcia nie przepadają, ale są przekładane na inny termin.
- W przypadku kursu grupowego, Uczestnik ma prawo do opuszczenia zajęć (maksymalnie 4 zajęcia), przy czym jest zobowiązany poinformować Trenera o nieobecności nie później niż 24 godziny przed zajęciami. W takim przypadku Uczestnik kursu grupowego ma prawo wykupienia maksymalnie 4 dodatkowych, indywidualnych zajęć, za cenę 140 zł, za każde 60 minut; pod warunkiem, że realizacja tych wykupionych zajęć odbędzie się w terminie 14 dni od ich odwołania.
- W przypadku nieuczestniczenia w 4 zajęciach z rzędu w kursie grupowym bez wykupienia w to miejsce 2 dodatkowych zajęć, kursant nie będzie mógł kontynuować w grupie, w której rozpoczął zajęcia. W celu kontynuacji nauki jest zobowiązany skontaktować się ze Szkołą. W przypadku kursu indywidualnego uczestnik ma prawo przełożyć zajęcia na inny termin (maksymalnie 4 zajęcia) z Trenerem Językowym, bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty za lekcję pod warunkiem, że Uczestnik zgłosi nieobecność nie później niż 24 godziny przed zajęciami i ustali nowy termin z Trenem (za pomocą korespondencji sms lub e-mail). W przypadku niezgłoszenia lub niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez Szkołę, zajęcia te przepadają i nie są przekładane.
- W przypadku wykupienia dodatkowej lekcji z Trenerem Językowym, opłata 140 zł za każdą lekcję musi wypłynąć na konto Szkoły przed ustalonym terminem zajęć. W przypadku zgłoszenia nieobecności na dodatkowych zajęciach później niż 24 godziny przed tymi zajęciami, opłata nie jest zwracana.
- W przypadku kursu online, Uczestnik kursu zobowiązany jest do zorganizowania odpowiednio silnego łącza internetowego celem realizacji Umowy. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość łącza internetowego po stronie Uczestnika kursu.
§7 WYPOWIEDZENIE UMOWY
- Jeśli Umowa zostanie rozwiązana, bez względu na przyczynę jej rozwiązania, w przypadku powrotu do nauki, Uczestnik będzie zobowiązany rozpocząć naukę od początku na tym samym poziomie lub zgodnie ze wskazaniem metodyka po wcześniejszej konsultacji.
§8 POSTĘPOWANIE REKLAMACYJNE
- Wszelkie reklamacje dotyczące sposobu wykonywania Umowy, Uczestnik kursu zgłasza na piśmie w siedzibie Szkoły (§ 1 ust. 1 Regulaminu) lub korespondencyjnie na adres e-mail: biuro@szybkiangielski.pl.
- Reklamacja powinna zawierać imię, nazwisko i dokładny adres Uczestnika oraz dokładny opis i uzasadnienie reklamacji.
- Reklamacje rozpatrywane będą przez Szkołę w terminie 14 (czternastu) dni roboczych od daty ich otrzymania.
- Uczestnik kursu zostanie powiadomiony o sposobie rozpatrzenia reklamacji listem poleconym na adres podany w reklamacji lub na wskazany przez siebie adres e-mail.
- Roszczenia nierozpatrzone lub nie uwzględnione w postępowaniu reklamacyjnym mogą być dochodzone przed sądem powszechnym.
§9 OTRZYMANIE CERTYFIKATU
- Kursant otrzymuje certyfikat ukończenia kursu jeśli jego frekwencja na zajęciach w trakcie kursu wynosi min. 75% (minimum 18 lekcji z Trenerem Językowym).
- Certyfikaty wydawane są do 14 dni od daty ukończenia kursu.
- Certyfikat jest wystawiany w formie elektronicznej lub papierowej i jest przesyłany na wskazany adres korespondencyjny lub e-mail Uczestnika kursu.
§ 10 POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowa i Regulamin są jedynymi dokumentami określającymi zasady realizacji nauki języka obcego. Informacje o zasadach nauki i realizacji Umowy zawarte w jakichkolwiek innych materiałach, w szczególności w materiałach promocyjnych i reklamowych, mają jedynie charakter pomocniczy.
- Szkoła zastrzega sobie prawo wprowadzenia zmian w niniejszym Regulaminie, w każdym czasie bez podania przyczyny. Uczestnik Kursu zostanie poinformowany o każdej zmianie Regulaminu i otrzyma zmieniony Regulamin. Jednakże zmieniony Regulamin obowiązuje Uczestnika od dnia jego podpisania.