REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO „SZYBKI ANGIELSKI”

DEFINICJE

1.1 Właściciel: Instytut Colina Rose Sp. z o.o., ul. Koszykowa 8/40, 00-564 Warszawa, Numer telefonu: 692-411-335, E-mail: biuro@szybkiangielski.pl, NIP: 522 286 65 01, REGON: 141131046

1.2 Umowa – Umowa nabycia Towaru/Usługi przez Użytkownika od Administratora na zasadach określonych w Regulaminie oraz doprecyzowanych podczas składania konkretnego zamówienia.

1.3 Kurs – dostęp do programu nauczania języka angielskiego w systemie:
a) zajęcia na żywo i nauka na platformie internetowej,
b) zajęcia na żywo
c) zajęcia na platformie internetowej

 którego specyfikacja znajduje się w opisie Kursu w Sklepie, który stanowi ofertę w myśl przepisów Kodeksu cywilnego,

1.4 Towar – Książki i materiały innego rodzaju w formie drukowanej nabywane przez Użytkownika za odpłatnością pieniężną, określone w ofercie Administratora przyjętej przez Użytkownika przy zawieraniu Umowy.

1.5 Uczestnik kursu – osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba fizyczna posiadająca ograniczona zdolność do czynności prawnych – dla ważności dokonania czynności konieczna jest zgoda przedstawiciela ustawowego, osoba prawna oraz jednostka organizacyjna nieposiadająca zdolności do czynności prawnych, której ustawa przyznaje zdolność prawną,

1.6 Użytkownik Osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, która nabywa Produkt, na zasadach określonych w Regulaminie i obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa.

1.7 Konsument – osoba fizyczna nieprowadząca działalności gospodarczej lub osoba fizyczna dokonująca z Instytutem czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą przez Uczestnika kursu,

1.8 Sklep  – serwis internetowy działający pod adresem www.szybkiangielski.pl, stanowiący zorganizowany system zawierania umów na odległość na świadczenie usług przez Instytut w postaci sprzedaży Kursów językowych,

1.9 Platforma e-learningowa – serwis internetowy działający pod adresem https://platforma.szybkiangielski.pl/ver2/login lub https://app.sa.icr.kol.ski/start, zawierający program nauczania języka angielskiego w systemie zajęcia na żywo i nauka na platformie internetowej, w warstwie treściowej opartego na materiałach z dziedziny nauki języka angielskiego, neuronauki, inteligencji wielorakich czy półkulowości mózgu dla Uczestnika kursu, zgodnie z opracowaną autorską metodą, dla Uczestnika kursu, zgodnie z opracowaną autorską metodą,

1.10 Trwały nośnik – wiadomość elektroniczna lub plik pdf przesłana na adres elektroniczny Uczestnika kursu podany w trakcie rejestracji czy zawarcia Umowy, umożliwiająca Instytutowi przekazanie Uczestnikowi kursu Regulaminu i informacji na temat Umowy

1.11 Strony – strony Umowy, tj. Instytut i Uczestnik kursu.

1.12 ZamówienieCzynność podejmowana przez Klienta, polegająca na wyborze w ramach Sklepu określonych Towarów lub Usług, zmierzająca bezpośrednio do zawarcia z Właścicielem Sklepu Umowy Sprzedaży tych Towarów lub Usług na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

1.13 Usługa – Usługi prezentowane w ramach Sklepu, przeznaczone do sprzedaży, w szczególności szkolenia i konsultacje 

II POSTANOWIENIA OGÓLNE

2.1 Sklep dostępny pod adresem https://www.szybkiangielski.pl/sklep, prowadzony jest przez Właściciela.

2.2 Informacje o Towarach lub Usługach podane na stronach internetowych Sklepu, w szczególności ich opisy, parametry techniczne oraz ceny, nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a są jedynie zaproszeniem do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu Cywilnego.

2.3 Zasady korzystania ze Sklepu oraz warunki dokonywania w jego ramach zakupów określa Regulamin.

2.4 Regulamin określa w szczególności:
a) warunki i zasady składania w ramach Sklepu Zamówień,
b) zasady zawierania Umów, których przedmiotem są określone Towary lub Usługi,
c) procedurę reklamacyjną i procedurę odstąpienia od Umowy Sprzedaży

2.5 Warunkiem korzystania ze Sklepu jest zapoznanie się z treścią Regulaminu i jego akceptacja. Akceptując Regulamin, Klient wyraża zgodę na jego wszystkie postanowienia i zobowiązuje się do ich przestrzegania.

2.6 Właściciel Sklepu nieodpłatnie udostępnia Klientowi Regulamin przed rozpoczęciem korzystania ze Sklepu

2.7 Treść niniejszego Regulaminu może zostać utrwalona przez Klienta poprzez jego wydrukowanie, zapisanie na nośniku lub pobranie w każdej chwili ze strony Sklepu.

III WARUNKI KORZYSTANIA Z SERWISU

3.1 Korzystanie ze Sklepu możliwe jest pod warunkiem spełnienia po stronie Klienta następujących wymagań technicznych:

  1. a) posiadania urządzenia umożliwiającego dostęp do sieci Internet, wyposażonego w sprawny system operacyjny
    b) zainstalowania na urządzeniu, o którym mowa w pkt a) powyżej najnowszej, aktualnej wersji przeglądarki internetowej zapewniającej dostęp do zasobów sieci Internet, takiej jak: Internet Explorer, Opera, Mozilla Firefox, Safari, Google Chrome innej kompatybilnej, obsługującej pliki cookies,
    c) posiadania aktywnego konta poczty e-mail.
  2. d) w przypadku kursów: Szybki Angielski ma ukończone 18 lat, a w przypadku Uczestnika kursu poniżej 18 roku życia – przedstawi zgodę przedstawiciela ustawowego (w takim przypadku konieczny jest kontakt z Instytutem).

IV SKŁADANIE I REALIZACJA ZAMÓWIEŃ

4.1 W celu zamówienia Towaru lub Usługi za pośrednictwem Sklepu należy wejść na stronę internetową https://www.szybkiangielski.pl/sklep, a następnie dokonać wyboru Towaru lub Usługi, podejmując kolejne kroki zgodnie z komunikatami wyświetlanymi na stronach Sklepu.

4.2 Wybór przez Klienta zamawianych Towarów lub Usług (w tym ich rodzaju oraz liczby) dokonywany jest poprzez dodanie poszczególnych Towarów lub Usług do koszyka.

4.3 Celem złożenia Zamówienia konieczne jest podanie przez Klienta następujących danych:
a) imienia i nazwiska (a w przypadku Klienta będącego przedsiębiorcą – imienia i nazwiska osoby składającej w jego imieniu Zamówienie),
b) adresu dostawy (tj. ulicy, nr domu, nr lokalu, miejscowości, kodu pocztowego, kraju),
c) numeru telefonu,
d) adresu e-mail,
e) akceptacja Regulaminu poprzez zaznaczenia okienka oznaczonego, jako „Akceptuję regulamin”, a następnie wysłanie Zamówienia poprzez kliknięcie przycisku „Kupuję i płacę”.

4.4 W procesie składania Zamówienia Klient obowiązany jest także dokonać wyboru co do formy płatności za zamówione Towary lub Usługi.

4.5 W trakcie składania Zamówienia – do momentu kliknięcia w przycisk „Kupuję i płacę” – Klient ma możliwość modyfikacji podanych przez siebie danych osobowych oraz danych w zakresie wybranych przez siebie Towarów lub Usług, zarówno co do ich rodzaju i liczby (ilości), jak również co do formy płatności oraz miejsca i sposobu ich dostawy.

4.6 Po podaniu przez Klienta wszystkich niezbędnych danych do złożenia Zamówienia, wyświetlone zostanie podsumowanie Zamówienia.

4.7 Wysłanie przez Klienta Zamówienia stanowi oświadczenie woli Klienta zawarcia z Właścicielem Sklepu Umowy Sprzedaży, zgodnie z treścią niniejszego Regulaminu.

4.8 Po złożeniu Zamówienia do Klienta zostanie wysłana wiadomość e-mail zawierająca ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia.

4.9 Umowę Sprzedaży traktuje się jako zawartą z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości, o której mowa w ust. 8 powyżej. Umowa Sprzedaży zostaje zawarta w języku polskim w treści zgodnej z Regulaminem. 

4.10 Maksymalny czas realizacji zamówienia towaru lub usługi wynosi 7 dni roboczych. 

KURSY SZYBKI ANGIELSKI METODĄ COLINA ROSE

5.1 Zawarcie umowy

5.1.1 Dokonanie płatności ceny za Kurs (całości lub I raty) jest równoznaczne ze złożeniem przez Uczestnika kursu oświadczenia o przyjęciu oferty Instytutu, a tym samym zawarcia Umowy na czas określony, tj. od dnia dokonania płatności na okres 9 (dziewięciu) miesięcy; przy czym miesiąc liczony jest jako 30 dni.

5.1.2 Za dzień zawarcia Umowy uznaje się dzień dokonania płatności.

5.1.3 Po otrzymaniu przez Szkołę komunikatu o zawarciu Umowy przez Uczestnika, Szkoła skontaktuje się z Uczestnikiem w celu omówienia warunków kursu, tj. terminu zajęć, formy zajęć, daty startu zajęć, trenera językowego itp.

5.2 Organizacja kursu

5.2.1 Uczestnik kursu otrzyma komplet materiałów szkoleniowych, niezbędnych do samodzielnej nauki języka angielskiego organizowanych przez Szkołę.

5.2.2 Uczestnik kursu zobowiązany jest do samodzielnej nauki języka angielskiego przy wykorzystaniu wyżej wymienionych materiałów, jak również do uczestniczenia w zajęciach z Trenerem Językowym w  terminie ustalonym każdorazowo bezpośrednio z Trenerem Językowym bądź innym pracownikiem Szkoły. W przypadku kursu w grupie 2-5 osobowej termin zajęć jest wyznaczany z góry na czas trwania całego kursu. 

5.2.3 Liczba zajęć z trenerem językowym w czasie trwania całego kursu nie może być mniejsza niż 24 (dwadzieścia cztery) zajęcia po 60 minut każde. 

5.2.4 W okresie trwania umowy Uczestnik kursu może korzystać z platformy e-learningowej w dowolnym czasie i bez limitu czasowego, zgodnie z postępami realizacji programu nauczania. Dostęp do odcinków i zagadnień już przepracowanych i omówionych w ramach zajęć z Trenerem jest nieograniczony do czasu zakończenia umowy.

5.2.5 Szkoła zapewnia, że zajęcia prowadzone będą przez lektorów posiadających odpowiednie kwalifikacje oraz stosowne przygotowanie do prowadzenia zajęć w systemie wykorzystywanym przez Szkołę.

5.2.6 Uczestnik kursu zobowiązuje się realizować program nauczania zgodnie z wytycznymi Szkoły, zawartymi w podręczniku (Study Plan). Praca na platformie e-learningowej powinna być prowadzona równolegle i zgodnie z zagadnieniami omawianymi na zajęciach z Trenerem Językowym. 

5.2.7 Materiały i informacje mogą być udostępniane w formie wiadomości sms oraz korespondencji e-mail, a informacje dodatkowo telefonicznie, na co Uczestnik kursu wyraża zgodę

5.3 Zobowiązania Uczestnika kursu

5.3.1 Uczestnik kursu zobowiązuje się do realizacji nauki zgodnie z programem nauczania.

5.3.2 Uczestnik kursu przyjmuje do wiadomości, że wszystkie udostępniane materiały szkoleniowe są chronione prawami autorskimi.

5.3.3 Uczestnik kursu zobowiązuje się wykorzystywać materiały szkoleniowe dostarczane przez Szkołę w całości jedynie w celach niekomercyjnych (użytek prywatny, cele naukowe).

5.3.4 Uczestnik kursu zobowiązuje się nie udostępniać materiałów szkoleniowych osobom trzecim.

5.3.5 Uczestnik kursu zobowiązuje się nie sprzedawać oraz nie dystrybuować, ani nie wykorzystywać, w tym także nie powielać w żadnej formie i przy użyciu jakichkolwiek środków elektronicznych, mechanicznych, fotograficznych materiałów szkoleniowych dostarczanych przez Szkołę w działalności edukacyjnej oraz gospodarczej prowadzonej przez Uczestnika kursu lub osobę trzecią.

5.3.6 Uczestnik kursu zobowiązuje się regularnie uczestniczyć w zajęciach.

5.4 Zobowiązania Szkoły

5.4.1 Szkoła zobowiązuje się do zorganizowania i rozpoczęcia kursu, nie później niż w terminie 1 (jednego) miesiąca od dnia podpisania umowy.

5.4.2 W przypadku kursu grupowego, jeśli grupa nie skompletuje się w terminie 1 (jednego) miesiąca, Szkoła przedstawi Uczestnikowi kursu alternatywne możliwości rozpoczęcia kursu.

5.4.3 Szkoła zastrzega sobie prawo do zmiany lektora prowadzącego zajęcia lub zmiany grupy w trakcie trwania kursu z przyczyn techniczno-organizacyjnych lub innych przyczyn niezależnych od Szkoły. W przypadku zmiany liczebności grupy warunki uczestnictwa w kursie za zgodą Stron mogą być renegocjowane.

5.5  Odwoływanie zajęć

5.6.1 Szkoła zastrzega sobie prawo do odwołania zajęć w wyjątkowych sytuacjach, np. choroba Trenera. W tym przypadku zajęcia nie przepadają, ale są przekładane na inny termin.

5.6.2 W przypadku kursu grupowego, Uczestnik ma prawo do opuszczenia zajęć (maksymalnie 4 zajęcia), przy czym jest zobowiązany poinformować Trenera o nieobecności nie później niż 24 godziny przed zajęciami. W takim przypadku Uczestnik kursu grupowego ma prawo wykupienia maksymalnie 4 dodatkowych, indywidualnych zajęć, za cenę 140 zł, za każde 60 minut; pod warunkiem, że realizacja tych wykupionych zajęć odbędzie się w terminie 14 dni od ich odwołania.

5.6.3 W przypadku nieuczestniczenia w 4 zajęciach z rzędu w kursie grupowym bez wykupienia w to miejsce 2 dodatkowych zajęć, kursant nie będzie mógł kontynuować w grupie, w której rozpoczął zajęcia. W celu kontynuacji nauki jest zobowiązany skontaktować się ze Szkołą.

5.6.4 W przypadku kursu indywidualnego uczestnik ma prawo przełożyć zajęcia na inny termin (maksymalnie 4 zajęcia) z Trenerem Językowym, bez konieczności ponoszenia dodatkowej opłaty za lekcję pod warunkiem, że Uczestnik zgłosi nieobecność nie później niż 24 godziny przed zajęciami i ustali nowy termin z Trenem (za pomocą korespondencji sms lub e-mail). W przypadku niezgłoszenia lub niedotrzymania terminu zgłoszenia niemożności uczestnictwa w zajęciach organizowanych przez Szkołę, zajęcia te przepadają i nie są przekładane.

5.6.5 W przypadku wykupienia dodatkowej lekcji z Trenerem Językowym, opłata 140 zł za każdą lekcję musi wypłynąć na konto Szkoły przed ustalonym terminem zajęć. W przypadku zgłoszenia nieobecności na dodatkowych zajęciach później niż 24 godziny przed tymi zajęciami, opłata nie jest zwracana.

5.6.6 W przypadku kursu online, Uczestnik kursu zobowiązany jest do zorganizowania odpowiednio silnego łącza internetowego celem realizacji Umowy. Szkoła nie ponosi odpowiedzialności za złą jakość łącza internetowego po stronie Uczestnika kursu.

5.6 Otrzymanie certyfikatu

5.6.1. Kursant otrzymuje certyfikat ukończenia kursu jeśli jego frekwencja na zajęciach w trakcie kursu wynosi min. 75% (minimum 18 lekcji z Trenerem Językowym).

5.6.3 Certyfikaty wydawane są do 14 dni od daty ukończenia kursu.

5.6.4 Certyfikat jest wystawiany w formie elektronicznej lub papierowej i jest przesyłany na wskazany adres korespondencyjny lub e-mail Uczestnika kursu lub Zleceniodawcy.

5.5 Wypowiedzenie umowy

5.5.1 Umowa może zostać rozwiązana przez Uczestnika za 1-miesięcznym wypowiedzeniem złożonym Szkole na piśmie, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego. Po zakończeniu okresu wypowiedzenia, niewykorzystane środki zostaną zwrócone Uczestnikowi w formie vouchera do wykorzystania w Szkole w ciągu 6 miesięcy. Voucher można wykorzystać osobiście lub przekazać innej osobie.

5.5.2 Szkoła może wypowiedzieć Umowę za 1-miesięcznym wypowiedzeniem złożonym Uczestnikowi na piśmie, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca, w przypadku zaległości w płatnościach wynikających z Umowy. Wypowiedzenie Umowy przez Szkołę nie zwalnia Uczestnika z obowiązku zapłaty zaległości z tytułu Umowy na rzecz Szkoły.

5.5.3 Umowa zostaje zawarta na czas 9 (dziewięciu) miesięcy od daty jej podpisania. Po tym terminie Umowa nie ulega przedłużeniu.

5.5.4 Uczestnik kursu ma prawo odstąpienia od Umowy bez podania przyczyny w terminie 14 dni od dnia podpisania umowy. W takim przypadku należy wypełnić i następnie przesłać na adres mailowy Szkoły: biuro@szybkiangielski.pl formularz odstąpienia od umowy, który stanowi załącznik. W tej sytuacji Szkoła zobowiązuje się do wystawienia faktury korygującej i niezwłocznego zwrotu środków za niewykorzystane zajęcia nie później niż w ciągu 7 dni roboczych od dnia wpłynięcia formularza odstąpienia (Załącznik 2).

5.5.5 Umowa może zostać rozwiązana przez Uczestnika za 1-miesięcznym wypowiedzeniem złożonym Szkole na piśmie, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca kalendarzowego. Po zakończeniu okresu wypowiedzenia, niewykorzystane środki zostaną zwrócone Uczestnikowi na konto bankowe wskazane w formularzu rezygnacji.

5.5.6 Szkoła może wypowiedzieć Umowę za 1-miesięcznym wypowiedzeniem złożonym Uczestnikowi na piśmie, ze skutkiem na koniec następnego miesiąca, w przypadku zaległości w płatnościach wynikających z Umowy. Wypowiedzenie Umowy przez Szkołę nie zwalnia Uczestnika z obowiązku zapłaty zaległości z tytułu Umowy na rzecz Szkoły.

VI CENY TOWARÓW I METODY PŁATNOŚCI

4.1 Ceny wszystkich Kursów Szybki Angielski  dostępnych w Sklepie są zwolnione z podatku VAT co wynika z powszechnie obowiązujących przepisów prawa polskiego.

4.2 Ceny Towarów i Usług zamieszczone na stronie internetowej Sklepu są cenami brutto, zawierają podatek VAT.

4.3 Właściciel Sklepu zastrzega sobie prawo do zmiany cen Towarów i Usług prezentowanych na stronach internetowych Sklepu, wycofywania oraz wprowadzania nowych Towarów lub Usług, przeprowadzania i odwoływania wszelkiego rodzaju akcji promocyjnych oraz wyprzedaży. Powyższe uprawnienie nie ma wpływu na Zamówienia, które zostały złożone przed datą wejścia w życie którejkolwiek ze zmian, o których mowa powyżej.

4.4 Klient może wybrać następujące formy płatności za zamówione Towary:

  • przelewem bankowym – płatne bezpośrednio na konto Właściciela Sklepu. Na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać numer Zamówienia. Wysyłka zamówionego Towaru nastąpi po otrzymaniu przelewu przez Właściciela.
  • przelewem elektronicznym – płatne bezpośrednio na konto Właściciela Sklepu za pośrednictwem systemu https://poland.payu.com/ – na przelewie w polu „Tytułem” prosimy podać numer Zamówienia. Wysyłka zamówionego Towaru nastąpi po otrzymaniu przelewu przez Właściciela.

4.4.1 W przypadku kursów „Szybki Angielski Metodą Colina Rose” Klient ma możliwość skorzystania z dodatkowej formy płatności za pomocą systemu płatności abonamentowych TubaPay.pl. Płatności te realizowane są zgodnie z harmonogramem określonym w Umowie o finansowanie abonamentu („Tubabonament”) zawartej pomiędzy Uczestnikiem kursu a TubaPay Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Nowogrodzka 11, 00-513 Warszawa, wpisaną do KRS pod numerem 755695, NIP: 9512472209.

4.5  Dokonując zapłaty za Towar lub Usługę Klient może skorzystać z przysługujących mu kuponów rabatowych lub promocyjnych.

4.6  Do Zamówienia wystawiamy fakturę lub paragon na życzenie Klienta (papierowa lub w wersji elektronicznej), wedle wyboru Klienta. Zamówienie złożone po godzinie 14:00 traktowane jest jakby było złożone dnia następnego i tego dnia zostanie wystawiona faktura lub paragon.

VII KOSZTY I TERMINY DOSTAW

7.1 Dostawa Towarów ograniczona jest do obszaru Unii Europejskiej i realizowana jest za pośrednictwem Inpost Termin dostawy określony jest przez Inpost i wynosi 3-7 dni roboczych.

7.2 Koszty dostawy podane są do wiadomości Klienta przed wysłaniem przez niego Zamówienia. Wysyłka zamówień poza granice kraju podlega dodatkowym opłatom, o których klient zostanie poinformowany.

VIII REKLAMACJE

7.1 Użytkownikowi  przysługuje uprawnienie do złożenia reklamacji w związku z niewykonywaniem lub nieprawidłowym wykonywaniem usług przez Instytut. 

7.2 Reklamacje należy składać albo pisemnie na adres Instytutu lub za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres biuro@szybkiangielski.pl

7.3 Prawidłowo złożona reklamacja powinna zawierać, co najmniej następujące dane: 

  1. imię i nazwisko Użytkownika, firma (nazwa) Użytkownika;
  2. adres do korespondencji lub adres e-mail;
  3. wskazanie Produktu lub usługi, z którymi wiąże się reklamacja;
  4. wskazanie okoliczności uzasadniających reklamację;

7.4 Instytut w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Uczestnika kursu udzieli odpowiedzi na reklamację. Dla zachowania wskazanego powyżej terminu wystarczające jest przesłanie informacji za pomocą poczty elektronicznej na adres wskazany przez Uczestnika kursu w zgłoszeniu reklamacyjnym. Brak odpowiedzi Instytutu na złożoną reklamację, we wskazanym powyżej terminie, jest równoznaczne z uznaniem roszczenia.

7.5 Właściciel Sklepu odpowiada wobec Klienta będącego konsumentem w rozumieniu art. 221 za dostarczenie Towaru/Usługi bez wad i ponosi odpowiedzialność z tytułu rękojmi za wady fizyczne lub prawne w zakresie określonym w art. 556 i nast. Kodeksu Cywilnego.

7.6 Odpowiedzialność Właściciela za wady trwa co do zasady przez okres 2 lat od dnia wydania Towaru/zrealizowania Usługi.

7.7 Jeżeli Klient będący konsumentem, złoży reklamację, która doprowadzi do stwierdzenia wystąpienia wady Towaru/Usługi przed upływem roku od wydania/zrealizowania, domniemywa się, że wada lub jej przyczyna istniała w chwili wydania Towaru/zrealizowania Usługi.

7.8 Właściciel jest odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne Towaru, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na Konsumenta lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili. Sprawdzenie stanu przesyłki z Towarem i określenie charakteru naruszenia lub zniszczenia opakowania dokonane w obecności kuriera lub pracownika poczty, w tym sporządzenie protokołu szkody, ułatwi Właścicielowi rozpatrzenie reklamacji.

7.9 Jeżeli Towar ma wadę, Klient będący konsumentem może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy, chyba że Właściciel niezwłocznie wymieni wadliwy Towar na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli Towar był już wymieniany lub naprawiany przez Właściciela albo Właściciel nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany Towaru na wolny od wad lub usunięcia wady.

7.10 Jeżeli Towar ma wadę, Klient będący konsumentem może również żądać wymiany Produktu na wolny od wad albo usunięcia wady.

7.11 Klient będący konsumentem może zamiast zaproponowanego przez Właściciela usunięcia wady żądać wymiany Towaru na wolny od wad albo zamiast wymiany Towaru żądać usunięcia wady, chyba że doprowadzenie Towaru do zgodności z Umową w sposób wybrany przez konsumenta jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez Właściciela.

7.12 Konsument nie może odstąpić od Umowy, jeżeli wada Towaru jest nieistotna.

7.13 Jeżeli reklamacja jest uzasadniona, Właściciel zobowiązuje się wymienić wadliwy Towar na wolny od wad lub usunąć wadę w terminie 14 dni od dnia zgłoszenia reklamacji przez Klienta.

7.14 W przypadku skutecznego odstąpienia od Umowy przez Klienta, Właściciel zobowiązuje się dokonać zwrotu płatności w terminie 14 dni od dnia otrzymania odstąpienia od Umowy, przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jaki Klient wybrał przy dokonywaniu zakupu Towaru z zastrzeżeniem, że zwrot płatności nie nastąpi do chwili otrzymania Towaru z powrotem lub dostarczenia przez Klienta dowodu jego odesłania. Zwracany Towar należy odesłać nie później niż w terminie 14 dni od dnia, w którym Klient odstąpił od Umowy na adres siedziby Właściciela. Klient ponosi wyłącznie bezpośrednie koszty zwrotu Towaru.

7.15 Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę Towaru na wolny od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. W przypadku konsumenta, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat.

7.16 Klient realizujący uprawnienia wynikające z rękojmi na koszt Właściciela dostarczy mu wadliwy Towaru na adres siedziby.

7.17 Jeżeli podane w reklamacji informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Właściciel zwraca się do Klienta składającego reklamację o ich uzupełnienie

7.18 Właściciel rozpatruje reklamację w terminie 14 Dni od daty otrzymania reklamacji w prawidłowy sposób, zgodny z postanowieniami niniejszego Regulaminu. W przypadku konieczności uzupełnienia reklamacji, termin ten liczy się od dnia dostarczenia uzupełnionej reklamacji.

7.19 Jeżeli konsument składa reklamację z tytułu rękojmi, w której żąda: naprawy Towaru, wymiany Towaru na nowy, wolny od wad, obniżenia ceny – rozpatrzenie reklamacji i powiadomienie konsumenta o jej przyjęciu bądź odrzuceniu następuje w terminie 14 dni kalendarzowych od daty złożenia reklamacji. Niewywiązanie się przez Właściciela z powyższego obowiązku oznacza, że uznał on takie żądanie za uzasadnione.

7.20 Odpowiedź na reklamację zawierająca sposób jej rozpatrzenia, zostanie wysłana wyłącznie na adres poczty elektronicznej podany przez Klienta. W szczególnie uzasadnionych przypadkach, w tym na wyraźną prośbę Klienta, Właściciel wysyła odpowiedź na reklamację na inny adres poczty elektronicznej, wskazany przez Klienta lub w formie pisemnej na wskazany przez Klienta adres do korespondencji. Odpowiedź na reklamację zawierająca sposób jej rozpatrzenia może też być udzielona przez Właściciela lub przedstawiciela Właściciela bezpośrednio Klientowi drogą telefoniczną.

7.21 W terminie 14 dni od dnia udzielenia przez Właściciela odpowiedzi na złożoną reklamację, Klient wskazuje czy akceptuje przedstawioną propozycję rozpatrzenia tej reklamacji. Niedotrzymanie tego terminu przez Klienta uprawnia Administratora do uznania drogi postępowania reklamacyjnego za wyczerpaną i przyjęcia udzielonej odpowiedzi na reklamację za ostateczną.

7.22 W przypadku braku akceptacji Klienta odnośnie propozycji rozpatrzenia reklamacji, podania przez Klienta przyczyn odmowy tej akceptacji, w terminie tam określonym – Właściciel ponownie rozpatruje reklamację w terminie 7 dni. Odpowiedź Właściciela na reklamację po upływie tego terminu jest ostateczna.

7.23 W przypadku ostatecznego uznania reklamacji Towaru za nieuzasadnioną, Właściciel przekaże Klientowi szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w przypadku Konsumenta w ciągu 14 dni odeśle na koszt Właściciela reklamowany Towar.

7.24 Klient może zgłosić Właścicielowi swoje uwagi w związku z korzystaniem z Umowy. Uwagi powinny być zgłoszone drogą elektroniczną na adres e-mail, Właściciel, w miarę możliwości, lecz nie później niż w terminie 21 Dni Roboczych od dnia zgłoszenia ww. uwag, udziela odpowiedzi na uzasadnione zastrzeżenia Klienta, na adres poczty elektronicznej podany w zgłoszeniu ww. uwag.

IX REKLAMACJE DOTYCZĄCE FUNKCJONOWANIA SERWISU SKLEPU

9.1 Właściciel Sklepu podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania serwisu Sklepu Internetowego i zobowiązuje się do usuwania na bieżąco wszelkich nieprawidłowości w jego funkcjonowaniu, zgłaszanych przez Klientów.

9.2 Klient może poinformować Właściciela Sklepu o wszelkich nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu poprzez wysłanie stosownej informacji na adres e-mail biuro@szybkiangielski.pl

9.3 W wiadomości e-mail, o której mowa w ust. 2 powyżej Klient powinien podać swoje imię, nazwisko, adres do korespondencji (w tym adres e-mail), a także rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z funkcjonowaniem serwisu Sklepu.

9.4 Właściciel Sklepu zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 (czternastu) dni od dnia jej wpłynięcia.

ZWROTY

10.1 Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta, Klientom będącym konsumentami przysługuje prawo do odstąpienia od Umowy nabycia Towaru, bez podania przyczyny i bez ponoszenia dodatkowych kosztów, w terminie 14 dni od daty otrzymania przez konsumenta zamówionego Produktu. Do odstąpienia od Umowy konieczne jest złożenie Właścicielowi stosownego oświadczenia i wysłać je na adres siedziby Właściciela lub adres e-mail biuro@szybkiangielski.pl

10.2 Właściciel niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia konsumenta o odstąpieniu od Umowy, dokonuje zwrotu wszystkich dokonanych przez Konsumenta płatności.

10.3 Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje w odniesieniu do Umów, których przedmiotem jest nabycie treści cyfrowych np. e-book/webinar, jako umów o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

10.4 Prawo do odstąpienia od Umowy nie przysługuje również w przypadku Umów:

  1. o świadczenie usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który przed rozpoczęciem świadczenia został poinformowany o tym, że po jego spełnieniu utraci prawo do odstąpienia od umowy i przyjął to do wiadomości;
  2. w których przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
  3. w których przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli zostało ono otwarte po dostarczeniu;
  4.  o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
  1. o świadczenie usług eventowych, szkoleniowych, coachingowych, warsztatowych, szkoleniowych i innych wydarzeń, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
  2. oraz pozostałych Umów, do których stosuje się wyłączenia zgodnie z przepisami szczególnymi.

10.5 W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży umowę taką uważa się za niezawartą, a strony zobowiązane są zwrócić to, co sobie na jej podstawie wzajemnie świadczyły.

10.6 Towar ulega zwrotowi w stanie niezmienionym. Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia Klienta będącego konsumentem. Zwracany Towar należy przesłać na adres siedziby: ul. Koszykowa 8/20, 00-564 Warszawa

10.7 Zwracany Towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń przesyłki w transporcie.

10.8 Właściciel Sklepu dokona zwrotu wartości Zamówienia wraz z kosztami dostawy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 (czternastu) dni od dnia odstąpienia przez Klienta będącego konsumentem.

10.9 Koszt odesłania Towaru do Właściciela Sklepu oraz jego opakowania pokrywa Klient.

XI OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

11.1 Administratorem danych osobowych Klientów jest Właściciel.

11.2 Informacje dotyczących przetwarzania danych osobowych znajdują się w Polityce Prywatności.

XII POZOSTAŁE ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU INTERNETOWEGO

12.1 W przypadku Usług możliwe jest ich zamienienie na wniosek Klienta.

12.2 Właściciel Sklepu w uzasadnionych przypadkach – z przyczyn losowych od niego niezależnych, zastrzega sobie możliwość zmiany terminu świadczenia takiej Usługi, jaką jest szkolenie, event lub sesja coachingowa, pod warunkiem jednakże, iż nowy termin świadczenia tejże Usługi ustalony zostanie wspólnie przez Właściciela Sklepu oraz Klienta.

12.3 W przypadku takiej Usługi jak szkolenie lub sesja coachingowa Klient, który nabył daną Usługę uprawniony jest do zmiany terminu jej świadczenia na inny, dostępny w ramach oferty Sklepu, pod warunkiem, iż zmiana taka zgłoszona zostanie Właścicielowi Sklepu na adres e-mail biuro@szybkiangielski.pll nie później niż na 10 dni przed pierwotnym (oryginalnym) terminem świadczenia Usługi, a także pod warunkiem, iż Właściciel Sklepu będzie dysponował wolnymi miejscami we wskazanym przez Klienta, nowym terminie świadczenia danej Usługi.

12.4 Jeśli Klient nie poinformuje Właściciela Sklepu o swojej nieobecności na szkoleniu lub sesji coachingowej, jego bilet uznaje się za wykorzystany, a tym samym nie podlega zwrotowi.

12.5 W przypadku takiej Usługi jak szkolenie, event lub sesja coachingowa Klient, który nabył Usługę uprawniony jest do wskazania innego uczestnika, który zamiast niego weźmie udział w danym szkoleniu lub sesji coachingowej, pod warunkiem jednakże, iż zmiana taka zgłoszona zostanie Właścicielowi Sklepu na adres e-mail biuro@concret.pl nie później niż na 2 tygodnie przed terminem świadczenia Usługi. W sytuacji, o której mowa powyżej, Klient, który zakupił daną Usługę traci prawo do jej świadczenia bezpośrednio na jego rzecz, w innym, późniejszym terminie.

12.6 Klient, korzystając ze Sklepu zobowiązany jest w szczególności do:
a) niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych przez przepisy prawa, w tym w szczególności treści obraźliwych lub wulgarnych, nawołujących do przemocy lub innych działań sprzecznych z prawem lub dobrymi obyczajami, albo które naruszają dobra osobiste i inne prawa osób trzecich,
b) korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z jego przeznaczeniem i niezakłócający jego funkcjonowania, a także w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Klientów Sklepu,
c) niewykorzystywania Sklepu do przesyłania lub zamieszczania w ramach Sklepu informacji handlowej (spamu),
d) korzystania z wszelkich treści zamieszczonych na stronach internetowych Sklepu wyłącznie dla swojego osobistego użytku,
e) korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z Regulaminem, przepisami prawa oraz ogólnymi zasadami korzystania z Internetu (netykietą).

XIII POSTANOWIENIA KOŃCOWE

13.1 Instytut zastrzega sobie prawo do zmian niniejszego Regulaminu. Zmiana Regulaminu staje się skuteczna w terminie, nie krótszym niż 7 dni od momentu udostępnienia na stronie https://www.szybkiangielski.pl/regulamin/ zmienionego Regulaminu, z tym zastrzeżeniem, że Umowy zawarte przed wejściem w życie zmian Regulaminu są realizowane według dotychczasowych postanowień. 

13.2 Akceptacja niniejszego Regulaminu stanowi jednocześnie zgodę Uczestnika kursu na przedstawienie przez Instytut Uczestnikowi kursu informacji, o których mowa w art. 12 Ustawy o prawach konsumenta w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej, bez wydania papierowej wersji Regulaminu.

13.3 W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. kodeks cywilny (Dz. U. z 1964 r. nr 16 poz. 93 z późn. zm.), przepisy Ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz. U. 2014 poz. 827 z poźn. zm.) w odniesieniu do umów zawieranych z Konsumentami oraz innego właściwe przepisy prawa polskiego.

Regulamin wchodzi w życie z dniem 04.03.2025 roku.